Mocht u van mening zijn dat wij onjuist of onzorgvuldig hebben geïnformeerd of behandeld, laat het ons weten!
We gaan graag het gesprek aan. Uw behandelaar kan zo nader toelichten waaromhij of zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan.
U kunt dan ook uw stem laten horen, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Het oplossen is ons doel.
Als we er toch niet uitkomen samen of u wilt uw klacht met een onafhankelijke partij bespreken, dan kunt u bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP) terecht.
Het TIP is opgericht door de
KNMT. De TIP-medewerker kan met u meedenken hoe u het beste in gesprek kunt gaan, en geeft u hiervoor tips en handvatten en informatie over hoe u eventueel gebruik kunt maken van de klachtenregeling van de KNMT, waarbij onze praktijk ook is aangesloten. Deze klachtenregeling
voldoet aan de eisen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).
Gebruik het onderstaande formulier om een klacht in te dienen. Dit mag ook anoniem.